انواع باطری های یو پی اس

چگونه طول عمر یو پی اس را افزایش دهیم

طول عمر یک یو پی اس بسته به اندازه واحد و میزان توانی که برای محافظت از آن در نظر گرفته شده است متفاوت خواهد بود. به طور کلی، یک یو پی اس کوچک می تواند تا 10 دقیقه برق را تامین کند، در حالی که یک یو پی اس بزرگ می تواند تا یک ساعت برق را تامین کند.

 

اگر می خواهید یو پی اس شما بیشتر از آن دوام بیاورد، راه هایی وجود دارد که می توانید طول عمر آن را افزایش دهید. شما باید از وارد کردن فشار بیش از حد به سیستم پشتیبان خود یا استفاده از آن به عنوان یک ژنراتور موقت برای تجهیزات دیگر خودداری کنید. در عوض، آن را فقط برای هدف مورد نظر خود استفاده کنید: برق نگه داشتن سیستم های حیاتی خود در صورت قطع برق.

انواع Ups و مزایا و معایب آنها

چگونه بفهمیم که یو پی اس نیاز به تعویض دارد؟

یک یو پی اس باید حدود پنج سال دوام بیاورد، اما چند عامل وجود دارد که بر طول عمر یو پی اس شما تاثیر می گذارد.

 

1) تعداد قطع برق

 

2) تعداد وات مورد نیاز تجهیزات شما

 

3) اندازه یو پی اس شما و تعداد تجهیزات متصل به آن

 

4) نوع باتری مورد استفاده در واحد شما

 

5) عوامل محیطی (گرما، سرما)

 

6) کیفیت شیوه های تعمیر و نگهداری باتری و سازنده

 

باتری مخابراتی چیست؟

باتری های مخابراتی انرژی را برای استفاده در هر زمانی که برق قطع می شود ذخیره می کنند. به این باتری ها به عنوان سیستم برق پشتیبان داخلی خود فکر کنید. آنها باید قدرت کافی برای کارکرد سیستم تا زمانی که ممکن است ارائه دهند. این باتری ها همچنین باید به اندازه کافی کارآمد، جمع و جور و بادوام باشند تا در برخی از محیط های بسیار شدید مقاومت کنند. باتری های مخابراتی به طور قابل توجهی قوی تر و بادوام تر از باتری معمولی شما هستند.

 

چه نوع باتری هایی برای مخابرات استفاده می شود؟

دو نوع اصلی از باتری ها وجود دارد که در مخابرات استفاده می شود: باتری های اسید سرب و باتری های لیتیوم یون. باتری های سرب اسید در انواع مختلفی از جمله باتری های مرطوب، باتری های مهر و موم شده یا SLA، باتری های ژل و باتری های AGM وجود دارند. همه این باتری‌ها از انتقال الکترون برای ذخیره انرژی استفاده می‌کنند، اما اینکه چه وسیله‌ای اجازه انتقال الکترون را می‌دهد متفاوت است.

 

هر دو باتری سرب اسید و لیتیوم یون فوق العاده رایج هستند، بنابراین باید مطمئن شوید که باتری هایی را برای استفاده در سیستم های مخابراتی طراحی کرده اید. در غیر این صورت، ممکن است با باتری طراحی شده برای نیازهای برق کاملاً متفاوت روبرو شوید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی