انواع باطری های یو پی اس

سیستم های یو پی اس طراحی شده برای دماهای شدید

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳ ق.ظ

برخلاف محیط‌های شبکه داخلی که در آن محدوده دما به راحتی کنترل می‌شود، چندین محیط شبکه در فضای باز و از راه دور وجود دارد که دما می‌تواند به شدت در آنها نوسان کند. این کاربردها از علائم راهنمایی و رانندگی گرفته تا سکوهای نفتی خارج از ساحل، دوربین های امنیتی و پایگاه های برج سلولی را شامل می شود.

 

کسب‌وکارهای خصوصی و همچنین آژانس‌های شهری و حمل‌ونقل در حال سرمایه‌گذاری در فناوری و زیرساخت‌هایی هستند که عملکرد شبکه قابل اعتماد را در دماهای شدید ممکن می‌سازد. این شامل سیستم‌های UPS می‌شود که برای پشتیبانی از زیرساخت‌های هسته این فناوری متصل جدید طراحی شده‌اند و راه‌حل کامل حفاظت از توان را برای محیط‌های صنعتی، فضای باز و حمل‌ونقل با نوسانات شدید دما ارائه می‌دهند. این سیستم های یو پی اس برق مطمئن و قابل اعتمادی را برای تمامی تجهیزات شبکه به خصوص در زمان قطع برق فراهم می کنند.

 

محدوده دمای عملیاتی گسترده

سیستم های یو پی اس طراحی شده برای دماهای شدید

اگر سیستم یو پی اسی را در نظر می گیرید که برای دماهای شدید طراحی شده است، باید یک یو پی اس و باتری هایی تهیه کنید که برای استفاده در محدوده دمایی مورد نیاز شما درجه بندی شده باشند. سیستم‌های UPS با دمای شدید می‌توانند در دماهای وسیع‌تری با قابلیت شارژ باتری برای شارژ در طیف وسیعی از شرایط دمایی سخت کار کنند. با این حال، سیستم‌های UPS با دمای شدید معمولاً با باتری‌ UPS عرضه نمی‌شوند. اگر چنین است، باید باتری هایی بخرید که برای محدوده دمایی مناسب برای کاربرد خاص شما طراحی شده اند:

 

علائم و علائم راهنمایی و رانندگی

اندازه گیری رمپ پارکینگ

میادین نفتی و سکوهای نفتی فراساحلی

سیستم های مانیتورینگ کنار جاده

امنیت و نظارت

امکانات دولتی و نظامی

دوربین های ترافیکی

کنترل میدان حمل و نقل عمومی

سیستم های عوارض

سیگنال های عبور راه آهن

کمد تجهیزات شبکه در پایگاه های برج سلولی

  • سپهر آریا

باطری

باطری یو پی اس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی